Finally :)

Nu är det bara några få timmar och lektioner kvar tills en hel veckas lov :) Som förövrigt mest kommer bestå av plugg men ändå, det är ett lov och thats it :) Nog för att definitionen "lov" blir lite vag i mitt fall eftersom.. Ja, plugg ^^

Höll på att bli påkörd imorse av en lastbil på cykelbanan :O!! Cyklade på mammas cykel eftersom någon idiot har skurit sönder däcket på min, och på den cykeln så sitter cykelkorgen fram, och där har jag min väska. Och väskan skymde cykel lyset så det synter inte alls. Och då är det ju självklart att man inte syns när man cyklar vid 7 på morgonen på en mörk och dimmfylld cykelbana ^^ Så jag fick väja undan och cykla ut på gräset vilket ledde till att jag nästan fick slutdestination: Å. Hm, men resten av biten till bussen va helt utan störe faror, förutom ett par kajor som skrämde skiten ur mig, us usual "ängel".

Nu om några timmar, när lovet har börjat, så tar jag äntligen tåget åt andra hållet, ska INTE sätta mig på det som åker mot Eskilstuna, utan på det som åker mot Stockholm, LOVELY :) Ska upp och träffa Lillen Alex och Jonathan :) Ikväll ska jag nog också sätta mig på observatoriet och skriva min miljöbeskrivning. Därifrån har jag ju en perfekt utsikt över både Hammarbysjöstad och Söder :) Wonderful!

Är lite nervös inför imorn, men det ska nog gå finfint, annars är det ju inte långt hem igen :) Bara färjan över så är jag tillbaka hemma (hos kusinerna) :) Vi ska fika (är det bara jag eller håller jag på och fikar all the time? Tror att jag lägger typ 400 kronor på det i månaden, om inte mera! NOT GOOD! Eller gott är det ju, men kanske inte så smart ^^) på något café som Jonathan har valt och sen så vet jag inte så mycket mer, blir väll promenera runt, vilket jag absolut inte har något emot xD !

Skriva är bland det bästa jag vet :)

Ylva hun, tack för att du ringde igår, behövde få ur mig allt. TACK! Tisdag snart? :)

// Happyface xD

Kommentarer
Postat av: Ylva

Självklart! Allt för dig.

2007-10-26 @ 12:25:35
Postat av: Anna^^

WIHUU FIKA IS THE WAY OF LIFE!! :D IT IS THA SHIIET Helt enkelt :)!

2007-10-26 @ 17:50:44
URL: http://nutsncoffee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0