Finally xD !!

JAG SKA TRÄFFA JONATHAN I HELGEN xD !! Han kommer hit och vi ska promenera och fika någonstans :) !! Ska bli spännande och se hur det går! Is he the one or not? Ah, scaaary!

Wellwell, nu sitter man här i skolan och ska fortsätta sitta här tills senare, ska nämligen plugga kemiii med Linnsansa :)

Menmen, kort sammanfattning på dagen och dess känslor? SUPER xD ! Allt har gårr finemang, lektionerna har gått fort och jag känner mig toppen pigg :) Dock lite smärtor i ryggen :/ och är hungrig, men det löser sig alltid :) !

"innan mörkret faller
ska jag lämna några varma rader
ska jag vara din starka vän
ska jag visa upp några bättre sidor
och lova dig någonting igen"
                    - Lars Winerbäck

PUSSHEJS xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0