Linas Kvällsbok

Lagom slappt på jobbet igår, vi tittade på film - Linas kvällsbok. Faktiskt riktigt bra film måste jag säga. Dock var ändå det roligaste att se hur småtjejerna skämdes över den :) Hade också varit lite av en "Slösa" och satt mig på Wayne's innan och ätit en macka med skagenröra. Jag va faktiskt rätt hungrig och orkade inte vänta tills sent när jag kom hem. Och tur va det, för hade jag inte ätit den där underbart goda mackan så hade jag smällt i mig chips och dylikt på jobbet. Det fanns nämligen en hel vagn fylld med så kallade godsaker ^^

Fick sov morgon idag, gick upp 07.30 - riktigt skönt måste jag säga. Dock var jag inte alls sugen på att äta frukost men lyckades få i mig två rostade mackor plus lite youghurt :) Nu sitter jag här och samlar mod för en sak jag vill och bara måste göra!

Kommentarer
Postat av: Ylva Eriksson

Hanna. Jag började 4 timmar innan dig, men ändå gick jag upp tio minuter efter dig.. ! Hur går detta ihop?!

2007-11-21 @ 11:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0