I want to paint my room xD !

Jag har en abstinensliknande längtan efter att få måla om mitt rum!! Nu håller mamma och Per-Arne på att måla om vardagsrummet i en grymt fin färgkombination; cappuccino och troll. Najs! Och såklart så är det liknande de färger jag vill ha i mitt rum! Fast jag vill ha mer latte och mocca färgat :) Men får jag måla om? NEJ! Även fast dom sa när jag fick mina tapeter för två år sen att jag kunde få nya året efter eller någe så har jag inte fått det ^^ Suck.. Är så förbannat trött på mina blåa barnsliga tapeter med något som liknar lila livbojor på ^^ Suck...

Mocca, cappuccino, latte, sandsten, äggskal, dagg - alla färger är så galet fiiina!!! Vill måla måla måla!!
Kanske ska önska mig en ommålning i julklapp? (A)


Kommentarer
Postat av: Anna^^

Men hanna Då kommer du ju att få mera Fika Abstinens? ^^

2007-11-04 @ 21:26:15
URL: http://nutsncoffee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0