Damn my throat!

Vaknade imorse och hade sjukt ont i halsen!! Not good not good! Letade fram alla halstabletter jag kunde i all hast (vad försenad till bussen och hade på känn att det var isgata ute) och sprang ut, vilket jag inte skulle ha gjort - jag hade nämligen rätt, det var hur halt som helst ^^ Gled omkring på gatan men lyckades ta mig till bussen i tid iaf!

Frukosten i skolan fick bestå av macka och te i stället för macka och kaffe ^^ Hällde i en massa honung också (mot halsen var det tänkt) men det hjälpte bara en stund.. Menmen, det va mums det med! Sen har jag knarkat fisherman's heeeeeela dagen! Tror jag har käkat ett helt paket!

Missade André helt och hållet idag, blev sjukt irriterad på mig själv när Johan i matan var vänlig nog att säga att han hade setat bredvid honom hela engelska lektionen utan att jag hade sett det! Damndamndamn! Lite plåster på såren är iaf att jag slutade 11.45 och kunde ta 12.30 bussen hem! Kilade runt på stan som en dåre och letade juklappar men hittade inte ett jota :( Så jag fick snällt sätta mig på bussen hem med ALLA pengar kvar på kortet.

Och så klart när jag kom hem så fastnade jag i boken och inte i plugget ^^ Har inte direkt fått mycket gjort eftersom jag jobbade en och en halv timma också ^^ Och nu börjar House så jag kommer definitivt inte få någe gjort nu heller..

// Hanani Panani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0