Änglar och demoner

Kom just på mig själv med att ha börjat läsa Dan Browns - Änglar och demoner, IGEN! Eftersom jag har gjort likadant med Da Vinci koden (flera gånger om, tror jag har läste hans böcker minst 10 gånger nu, alltså 10 ggr/bok) så måste det helt enkelt bero på att jag älskar böcker med ett sådant innehåll. Religion, spänning, histora, vetenskap osv. That must be my kind of thing ^^ Fattar absolut inte vad andra menar när de säger att de inte kunde ta sig igenom böckerna, att de var svårtlästa och hade för mycket att hålla reda på, whaat? Nada idé vad folk snackar om där :/ Menmen, nu ska jag lägga mig ner och njuta av boken, fast jag vet slutet ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0