Not so much time left now xD

Den här långtråkiga dagen verkar kunna sluta ganska bra iaf :) Har setat senaste två tre timmarna och snackat med Tim på msn, haft riktigt roligt faktiskt! Snackat om allt mellan himmel och jord, plus att jag har fått mig en träningspartner till nästa termin på balanze! André loggade in för en stund sen och skrev till mig, sån nu ska jag njuta av att snacka med honom i 20 minuter innan det är dasg för glögg, kex med kantarellost, nötter och den senaste Wallander filmen med pappa och Minna, så som sagt - kvällen verkar bli ett bra slut på en långtråkig dag!

Jag har fått en ny säng och en ny pappa, allting känns faktiskt riktigt bra nu.. Helt toppen. Verkar bli en bra jul och ett riktigt bra avslut på detta år :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0