Kvalité dag med Anna och Petra down town ;)

Riktigt härlig dag idag måste jag säga! Vaknade och var utvilad, messade iväg ett litet plågo sms till Anna vars enda syfte var att väcka henne. Sen upp och göra sig i ordning, farfar var gullig nog att köra mig ner på stan och sen satte det igång - de sista stressiga julklapps inköpen! Köpte åt pappa och Minna, mormor och morfar, farmor och farfar, Linn, Petra och sen mammas födelsedagspresent såklart :) är riktigt stolt över mig själv för att jag hittade allt!!

Sprang omkring med Petra och Anna hela dagen, hade hur skojj som helst! My darlings! Hamnade såklart på Wayne's till slut, Oskar och hans kompis kom också in där så de satte sig vid oss - vi hade riktigt roligt!! Snackade om allt mellan himmel och jord :) Fick min julklapp av Anna, en gudomligt fin tavla gjord av henne, ska sätta in en bild senare, måste bara ladda batterierna till min kamera ^^ THANKS ANNA <3 !

Gustaf och Karin plockade sen upp mig vid godisland och körde hem mig - Gustaf hade ringt innan och bett om att få hämta sin bok så jag tänkte varför inte vara smart och se till att få skjuts hem (A) It worked! Trevligt att träffa din igen, härliga människor! Sen promenerade jag hem till farmor och farfar, kollade film med farmor och sen åkte jag med mamma och Per-Arne hem till mormor och morfar och åt julmat! Dom gillade sin julklapp också, tur det :)

You turn my world upside down with your smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0