Fredagen :)

Nästan ett helt dygn tillbringades i Andrés sällskap hemma hos honom, riktigt mys :) Såg ett par riktigt bra filmer, är dock nyfiken på hur Gangster filmen slutade ^^ Måste se slutet någon gång, André hade ingen aning han heller! Vi var rätt så slöa igår och orkade inte laga mat, det slutade med ännu ett besök på kebaben (hade ätit där på dagen också ^^). Jag fick en del kommentarer av André om min pizza, Big Ben med bacon och ägg, han tyckte den såg vidrig ut ^^ Men mums vad gott det var. Söt som han är så bjöd han mig också! Var ute och hyssade lite också, mer säger jag inte ;) Haha!

Nu sitter jag hemma och gömmer mig för släkten, vi har nämligen släktmiddag med "Per-Arne tapas mat" Ska bli underbart gott, har längtat måste jag erkänna! Starkt, hett och spännande ;) Lyckas inte så bra med att gömma mig här märker jag, Alex springer omkring och busar som vanligt ^^ Haha, han är verkligen jordens goaste den ungen <3 !

Nä nu ska jag vara social och inte dega här så länge till, måste ju umgås med släkten när man har chansen! Träffa mamma för man inte heller så ofta nu för tiden så det är väll på tiden att man snackar med henne!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0