bad week!

Den här veckan har varit helt åt helvete, helt och hållet åt skogen! Allt som har kunnat gå fel, har gått fel! Menmen, thats life - right? Pumpa upp nya krafter och mot skolan på måndag och avsluta den här terminen!

Sov hos farmor och farfar tisdag - torsdag, riktigt skönt måste jag säga, saknat dom som attans faktiskt.. Fast as usual så blev det tjat om min fader.. Pallar inte riktigt med det där längre, I miss him a lot! Men tänker inte ta kontakt, han sårade mig för hårt.

I torsdags åkte jag inte ens hem från Strängnäs, behövde glass och någon att  umgås med utan att behöva tänka så mkt, så jag gick hem till Krull. Och som sagt, orkade inte åka hem ^^ Men då fick jag sovmorgon iaf! Riktigt skönt måste jag säga.

Igår kväll va allt helt galet! Jag, Anna, Chanette och Gabbe skulle ha Harry Potter maraton, det slutade med en våldtäckt med en kaka av Annas mum, två och en halv Harry Potter filmer sedda, massa moff av chips, lussebullar och kakor som gjorde mig helt out of the blue! Sen de andra moffade godis också, men inte jag för jag är duktig xD ! Damn va roligt vi hade, har inte haft så skojj på länge! "Det där stör mig inte alls!" HAHA! (Internt ^^)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0