Hösten är här :)

Har varit ute och gått i över en timma ikväll innan jag hamnade inne hos Gillberg och drack varm choklad :) Det var riktigt kyligt ute bland mörkret och alla löv som prasslade under klackarna, men oj oj oj så skönt det var" Ringde Tim också så vi pratade en stund, myys. har inte snackat med den grabben på evigheter. Förhoppningsvis får jag träffa honom nästa vecka och snacka som förr. Miss my soulmate! Har just tagit tag i min gamla spellista från förra vintern och håller på att lyssna igenom den, snacka om en "walk down memorie lane" för mig just nu ^^ Men det är bra det med :) kemin har jag också tagit tag i och sitter med näsan i boken as we speak actually - I'm a good, good, good girl now :P

Annars är det skönt att hösten är här faktiskt :) Till skillnad från förra hösten behöver jag inte leta reda på en fika kompis att gömma mig på caféer med för jag har flera :) Löven ska njutas av och vädret likaså. Tråkigt nog kom jag inte ut på dagen som jag ville utan fastnade inne i böckerna så fick inte njuta av solen, men jag hoppas att det blir sol i morgon också så jag kan gå ut då :)

Good night :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0