Denna eviga söndag

Bakade scones till frukost efter att jag hade sprungit iväg och handlat en massa, hade absolut ingenting hemma så det blev påfyllning av det mesta :) Köpte olika frön och nötter (nyttigheter AB ^^) som jag ska ha i bröden sen och kanske i gröt och annat gott. Har jag gått och blivit super nyttig helt plötsligt? Kanske det kanske! Sen har jag i princip pluggat och plockat hela dagen. Är klar med kemin nu och ska strax sätta igång med matten. Har ju ändå några sidor att räkna ikapp och det är matte prov nästa vecka, kemiprov också för den delen ^^ Massa prov med andra ord! Menmen, Krull kanske svänger förbi en sväng senare i stället för Hampus, Rasmus och Ylva :)

Fast min hjärna är riktigt trött just nu så vi får se om jag orkar med matte, det är ju ändå ganska jobbigt att vara seg och ha en massa siffror flygande framför en ^^

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Ojoj vad ambitiöst :D Blev sconesen goda då?

2008-09-07 @ 21:26:35
URL: http://taxus.blogg.se/
Postat av: Anna

Och när ska du fixa min blogg?

2008-09-07 @ 21:50:20
URL: http://annoula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0