Borta bra men hemma bäst :)

Då var man äntligen hemma i underbara, regniga Strängnäs igen :) Hade varit otroligt klantig märkte jag när jag skulle hitta mina "eskilsuna nycklar" då jag hade glömt dem i strängnäs :P Men morfar kom och hämtade mig och låste i samma veva dörren ^^ Åkte tåg med Maja och Pernilla så det var inte såå ensamt iaf. Håller på att laga mat nu så jag hinner äta någonting innan Rasmus och hans mamma kommer och hämtar mig, slipper gå i regnet ^^ Sköööönt! Nog för att jag kommer få gå hem sen men det är en annan sak! Paraply heter lösningen! Ska nog försöka övertala honom att gå med mig halvvägs också, booorde faktiskt lyckas :)

Mums, pasta med tomatsås och mormors köttbullar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0