Want to do

Jag har flera saker som jag vill göra idag, men som jag inte kan göra.. För jag hade feber igår och boorde inte gå ut.. Skulle jätte gärna göra mig klar, ta på mig mina kläder, promenera ner på stan, kila in på bibblan och leta lite böcker, kila förbi waynes och köpa en kaffe och sen gå omkring och kika lite bara. Sen komma hem och klicka hem lite prylar från nätet. Men icke! Har visa elektronkort vilket inte funkar att klicka hem saker med. Får alltså nöja mig med att damsuga huset, städa pannrummet och göra i ordning för filmmaratonet med Marcus. Har x-antal filmer som ska ses ikväll - vi ska nämligen börja beta av våran väldigt långa filmlista :) !


Kommentarer
Postat av: Ramen

Men de låter ju inte heller helt fel hah:P

2009-01-23 @ 21:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0