Sthlm, Skhlm

Grymt härlig kväll igår! Länge sen jag hade dansade så mycket faktiskt. Träffade massa nya folk och fick ställa mig upp och sjunga bananer i pyjamas på kareoke, men det hela slutade med att jag inte såg vad som stod på skärmen för jag hade lyckats glömma mina glasögon hemma i strängnäs! Men kul va de! Mår iaf prima idag och vi ska iväg till Skärholmen med Robin och shoppa och sen hem till Fredde på filmkväll med Jens.

Marcus frågade om jag skulle bosätta mig här uppe och jag måste erkänna att jag är sugen på de, lika sugen som alltid förr om inte till och med mera. Kanske hamnar här uppe ganska fort iaf och pluggar, även om jag alltid har sagt att jag inte vill plugga här. Men vi får se, är ju ändå ett och ett halvt år kvar så! Någon som vill flytta hit med mig?



Kommentarer
Postat av: Anna

Nepp! Men jag kommer och festar :o)!

2009-01-10 @ 20:09:02
URL: http://annoula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0