Sista natten nu

Sista natten i Strängnäs i mitt rum, men inte sista natten på det här stället för hos Becca lär jag sova över. Men iaf, sista natten och vad gör jag? Jo jag har setat och tittat på Greys anatomi fram till nu i soffan, ätit naccochips och bara funderat. Ganska skönt men ändå liiiite trist. Så nu hamnade jag här i stället, iklädd leggins och ett stort linne och en tofs mit på huvudet. Inte har jag packat ihop mina sista saker heller, men det får väl bli gjort under dagen imorn eller något. Känns lite pucko iaf, skrivbordet ser ut som det alltid har gjort och sängen också. Men annars är garderoben tom med undantag från ett par byxor som hänger på en krok ^^ Men man kanske ska ta och bädda upp sängen för sista gången och krypa ner och njuta av takbjälkarna och den smala 90 sängen med ett fönsterhål nedanför. Sista natten i ett rum som det är högt i tak och ett stort fönster (till och med två fönster!). Kommer sakna det absolut, men det blir skönt att komma hem :) (bilden är från när jag som vanligt har setat i fönstret och njutigt)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0