Shoppaholic?

Nu har jag gått omkring på stan i nästan två timmar och verkligen velat hitta någonting att köpa, vad som helst typ. Hade kunnat köpa mig en kopp om jag hade gillat den, eller en kudde eller en blomma. Men nej, jag har inte hittat någonting förutom en ny pärm till mina papper (och den behövde jag.. Principen med det hela vad att jag ville köpa någonting jag inte behövde). Så planen för eftermiddagen gick inte som planerat. Strängnäs är en skitstad när det kommer till shopping! Men jag ska till Stockholm imorgon som tur är och på lördag ska jag och Jens shoppa skor! Så jag är väl lite nöjd iaf. Annars blir det väl Eskilstuna imorgon på lunchen (vi har fyra timmar hål), vill ha de där jeansen från Jack and Jones. Men vi får se, spontan resa till Eskilstuna och tillbaka är det nog ingen som är pigg tror jag.

  Ja tack!!

Kommentarer
Postat av: Ramen

aha nu börjar man förstå hur tjejer tänker när de handlar om shopping haha :p

2009-01-08 @ 20:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0