Pluggenergi - jaaa!!

Kom just på varför jag orkade plugga och skriva så mycket som jag gjorde förra terminen. Det var inte för att jag sov ordentligt, bodde hemma eller något - utan för att jag gjorde så mycket mera kul varje dag! Jag var ute och sprang med vänner, fikade med Anna var och varannan dag när jag kom till stan med bussen och massa annat kul. Idag efter att Charlotte och Malin drog hem så har jag verkligen orkat sätta mig ner och plugga och det har än så länge varit kul och givande! Och jag har setat i över en timma och skrivit fyra sidor kemi, mer än jag orkat på länge utan att ha säckat ihop! Så jag tror det är bra för mig att flytta hem igen, blir pendlingen som är jobbig ett tag men den är också bra för mig. Där kan jag sitta på bussen och bara vara och få bearbeta saker som hänt under dagen i hjärnan. Sen närmre till Gustaf, Marcus, Anna, Malin (härlig nyfunnen vän!!) och massa andra. Mer galna saker kommer att göras, speciellt nu som jag är 18 och kan göra lite mera också ! Så jag tror nog att min pluggenergi kommer att komma tillbaka, det känns iaf som det just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0