Lets be serious!

Det var inte så hemskt som jag trodde att dra igen med plugget igen, sitter i vardagsrummet hemma i Strängnäs med Linn, Huddinge och Hampus och fixar allt inför historia redovisningen på torsdag och det går faktiskt fint. Powerpointen är på G och faktan i huvudet börjar leta sig fram från sängen! Hade lite panik imorse när jag insåg att idag är det tillbaka till allvaret som gället men nu när jag sitter här är det inte så farligt som jag trodde skönt nog. Dock så är det ju förhoppningsvis party ikväll iaf så! Man måste ju fira att det är sista dagen på lovet och eftersom det inte gick att jag drog med Jennie på kryssning så blir det party hemma i stället!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0