Keep walking baby!

Min kväll gick precis som shoppingturen - inte som planerat! Skulle vara hemma och fixa allt inför imorgon men icke, jag hamnade på en lång, lång, lång promenad med Gillberg (hade lagom ont i mitt knä mot slutet men aa, det gick bra!). Vi gick i över en och en halv timma och slutstationen var Vasaskolan där vi skulle hämta upp hans mormor som hade spelat bingo hela kvällen. Jag höll på att garva ihjäl mig för gubben där inne som ropade ut alla nummer hade den sjukaste dialekten! Vi två skulle sitta tysta så vi satt och småskakade istället av skratt. Bra jobbat av oss! Sen kom äntligen hans mormor och jag bara älskar henne! Hon är hur cool som helst! Så det var en bra kväll faktiskt, mycket bra kväll!

Fredag imorn xD !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0