blubb, blubb, blubb - BLUBB :)

Sitter här helt ensam i lägenheten, faktiskt riktigt mysigt :) Sky och Rebecca åkte till Rom i natt, jag (som inte ens skulle åka ^^) kilade upp vid halv fyra för att säga hej då bara för att upptäcka att de fortfarande sover ^^ Så de hade inte vaknat av klockan och hade typ max 10 min på sig innan de skulle åka. Så jag fick fixa Beccas frukost och sen fort krama hej då och vips så var man ensam :) Och klarvaken ^^

Pratade med Martin i telefon idag, ringde efter skolan :) Snackade lite om lite allt möjligt och det var nice :) Sen lämnade jag Hampus utanför skolan och kilade hem och (tro det eller ej) fick städfnatt och började städa mitt rum ^^ Så nu är det tokstädat - skurat, plockat, rensat, tvättat och en massa mer så nu äntligen är rummet städat! Och mina ramar är uppe, tre av sex har bilder i sig än så länge dock så är de enbart provisoriska men de ordnar sig snart ;)

Har sen umgåtts med Tim hela kvällen, kikat på film, snackat, käkat på mälaren snackat ännu mera och bara tagit det easy. Men, nu ska jag sooova så jag kommer upp imorn och hinner med tåget till stockholm :)

Good night, sweet dreams :) !

Kommentarer
Postat av: anna

städa mitt rum? ;)

2008-10-19 @ 18:04:50
URL: http://nutsncoffee.blogg.se/
Postat av: sky

TACK hanna!

2008-10-23 @ 23:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0