två blåa gummisaker

Ganska skönt att sitta i en ordentlig datastol igen :P Sitter hemma i arbetsrummet medans mamma och Per-Arne springer omkring och kollar hur mycket öl vi har, plockar fram vinglas och lite annat. Vi ska fira Per-Arnes födelsedag idag, fast han fyllde igår :P Så släkten kommer hit (vilket jag faktiskt hade glömt så de va tur att jag hade tagit med mig liiite finare kläder än den fläckiga vita jag åkte hit i ^^) om typ 10 minuter. Ebba kommer den lilla sötnosen!

Själv så har jag två blåa gummisaker mellan två tänder som gör ont. Satt och väntade i 45 min hos tandläkaren för att sedan sätta dit det vilket tog typ 1 min allt som allt. Värt? Typ inte! Menmen, ska man så ska man. Bättre att ha den där över helgen så tänderna flyttar sig lite så tandställningen blir liiite lättare att få in på måndag :)

Var också duktig och motstod frestelsen att kila in på Expressohouse och dricka en cappuccino. Duktigt va? :D Fast oj vad gott det hade varit.. En varm, nygjord cappuccino med lite socker på toppen - mm! Nä, nu ska jag göra någonting vettigt tror jag, eller kanske inte :P

Byee!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0