Try and try, thats all you can do :)

Det har varit en riktigt bra torsdag idag faktiskt, lite seg men ganska skön :) har fått en hel del gjort, skrev klart historia frågorna från förra veckan vid frukosten, pluggade svenska vid lunchen och har sen pluggat matte hela dagen typ. Gått bra och jag är lagom stolt faktiskt. Är nog redo att sätta mig face to face med matteprovet imorn :P Haha det kommer gå fint :)

Lyckades göra coolaste yogapositionen idag, ljuset. Den går ut på att man står på skulderbladen med fötterna spikrakt rätt upp i luften. Cooolt. Tog mig ganske 20 min att träna mig in i den så nu kommer jag upp i den relativt enkelt :D Nästa steg är att kunna stå längre men det fixar jag snart ;) Mera yoga med andra ord :)

Imorn är det fredag (och Krulls födelsedag) och att det är fredag imorn betyder att det är lördag i övermorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0