Sombrero evening med massa sång och skratt!

Blev kidnappad i Strängnäs igår, Marcus kom och hämtade mig och vi drog till Eskilstuna för sombrero fest hemma hos honom. Tydligen hade Gustaf fått fnatt och sprungit omkring på stan och köpt knallpulverpistoler och varit på papas tapas och lånat hattar :P Vi åt taccos och hade allmänt super trevligt, efter maten blev det singstar for the win. Vi sjöng fram till typ tolv då några skulle hem och Martin hade fått för sig att han skulle hem till sig och hämta en annan singstar skiva. Så jag hakade på och vi letade runt hemma hos honom i 30 min innan vi gav upp. Eller a, vi hittade en singstar skiva, men det var fel skiva ^^ vi fick pophits i stället för rockballader xD Menmen, det funkar det också ju!

Så tillbaka och vi sjöng ännu mera, Wolf var helt otrolig, värsta sångfågeln! Ingen hade en enda chans mot honom, han hade alla sina timmar i traktorn att tacka ;) haha. Hamnade sen ute på balkongen med Martin, han spelade gitarr och sjöng. Stjärnklar himmel och det var najs! Vid tre, halv fyra tiden drog de sista hem och jag, Gustaf och Marcus satte på en film. En som jag faktiskt hade sett orginalet till, damn nice! Men vi orkade inte så vi skulle sova, men icke.. Jag blev riktigt dålig och det slutade med att Martin den ängeln kom hem till Marcus och hämtade mig och körde mig till akuten med Gustaf också. Suuuper snälla va de :) Fick komma hem ganska fort ändå så det var ok.

Så, kvällen var hel lyckad men avslutet kanske inte riktigt det bästa ^^ Men det ordnade sig och nya vänner har man fått i samma veva :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0