Shoppaholic ^^

Kom just hem från Tuna Park, jag och mamma åkte iväg och shoppade lite (som vanligt när jag är hemma på helgerna ^^). Jag skulle hitta en ny bikini till partyt på fredag hemma hos Marcus men hade inte direkt några förhoppningar på att hitta en med tanke på att jag aldrig annars brukar hitta en bikini ^^ Eller joo, men det brukar ta några veckor :P Men jag hittade en på 20 minuter inne på stadium, en mörk randig läcker sak ;) Sen i ren lycka hittade jag också ett par svarta jeans och en svart, oversized tröja som allt tillsammans passar splendid till på fredag ;) Längtar big time!

Cute as can be :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Köpte du ingenting till mig? Va? Vaa? Vaaa?

2008-10-27 @ 12:24:25
URL: http://annoula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0