PUCKON xD

Puckona har kommit hem från Italien och det är suuuuuper skönt :D ! Fick en helt galen present ^^ Ett par kalsonger (tror jag det är) med en stor snopp framtill ^^ Riktigt sköna faktiskt men ändå. Hahaha man kan inte göra annat än att skratta åt det iaf :P Sky och jag kilade ner till Balanze sen och körde ett core-pass. Sprang faktiskt också 5 km innan passet så jag var ju lagom färdig efteråt måste jag erkänna. Men skönt var det!! Men nu är det matte som gäller, hur lite jag än vill plugga så måste jag :)

3 dagar sen ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra kusin! Håll dig till lössnoppar!

2008-10-22 @ 20:43:00
URL: http://annoula.blogg.se/
Postat av: Han som vet...

I folkmun kallas det strap-on.

2008-10-26 @ 18:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0