Lördagens bravader :)

Gårdagen var super härlig, Martin hämtade upp mig på stationen vid tio och sen blev dagen bara bättre och bättre :) Vi spelade wii med Niklas, Michael och Therese, drog ner och bowlade vid fem (riktig bowling och inte wii :P) och sen hamnade vi hemma hos Niklas och spelade Guitar Hero. Naajs! Det gick helt ok att spela fast det gick mycket bättre förra vintern när jag spelade lite mera regelbundet :P Men det var kul!

Senare på kvällen blev det wii igen, jag, Martin, Niklas och Martins far spelade bowling, golf, tennis och baseboll :) Bowlingen var klart lättast (där har jag en bra chans att slå Martin som han sa i morse :P) men tennisen och basebollen var sjuuukt svårt men ändå kul :P Golf va lite seg men ändå heeeelt ok!

Hade aldrig spelat wii förut så det var en positiv överraskning faktiskt. Och jag i mitt nötskal trodde verkligen att riktig bowling var lättare men icke sa nicke, wii var mkt lättare :P man lärde sig tjuvisknepen ganska fort ^^

Så en mycket bra dag, överträffade mina förväntningar ganska bra :) Så, fredag snart? 8-)

Kiss N' Tell ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0