What a wonderful weekend :) <3

Jag kom inte så mkt längre med hårfärgningen än att jag köpte blekningsmedlet, jag började tveka så det ställdes på hyllan tills jag har bestämt mig helt och hållet. Men förutom det så har den här helgen varit den allra bästa på mycket länge, har umgåtts med Martin i princip hela helgen och haft super kul :) I lördags kväll var jag dock utan honom på middag hemma hos Wibom, naaajs! Grymt god mat och mycket gott vit och roligt sällskap måste jag säga :) Min bordskavaljer var en äldre man som tyckte lika mycket om Italien som jag så vi snackade på ganska bra där till slut. Fick många bra tips som jag ska komma ihåg till i sommar :P

Och mina italienmedresenärer är faktiskt nästan klara xD Gustaf och Marcus åker med och om Martin inte jobbar så åker han också med :D ! Fan det är inte alls lång tid kvar tills jag åker nu, inte för att jag har bokat en resa än så länge men just principen att jag ska åka i sommar! Snart 18 och snart Rom :) Damnit! Nästa år blir ju faktiskt ett riktigt bra reseår, eller med start i jul nu egentligen. Drar till Gran Canaria med familjen i jul, Berlin i vår med alla tvåor på skolan och Italien i sommar med vänner :) Kan det bli så mycket bättre? Nope :D !

Nu ska man kanske släpa sig till kemilektionen och få skämmas lite för att man inte har gjort alla kemiuppgifter som skulle vara klara idag ^^ Helgen var för underbar för att jag skulle orka sätta mig ner och begrava näsan i kemiboken så det blir väl det som gäller ikväll :...

   - Labbrapport kemi
   - Labbrapport kemi
   - Repetera Organisk kemi (A-kurs)
   - Kemi uppgifter

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0