Sporthallen, here I come :D

Kilade iväg och kikade på Rebeccas handbollsmatch med Viggo och Sky :) Kom på att Chrisse skulle dömma och eftersom jag inte hade träffat den filuren sen vi slutade nian typ så gav ju bara det en extra anledning till att kika på matchen :) Tråkigt nog förlorade tjejerna men damn va härligt det var att titta på handboll igen! Har typ inte gjort det sen nian skulle jag tippa på, synd egentligen för jag tokälskar att titta på den sporten! Levde ju i princip i sporthallen förut om vintrarna när fotbollen inte var igång :D Jag och Maja var flitiga besökare på Eskils och Guifs träningar och matcher ^^

Nej men saknar hela känslan av att sitta i sporthallen flera timmar i sträck och bara titta på när folk tränar/spelar och bara sitta och snacka skit men människorna man är där med :) Måste tas upp igen! Blev lite avis på Martin också, han ska till sporthallen imorn och titta på Guif ^^ Men jag gav igen med en härlig sovmorgon xD

Har lyckats skriva en av mina tre inlämningsuppgifter idag också, får se om jag ska sätta mig med lite matte nu också innan jag dejtar huvudkudden för idag och hoppas på sömn :)

Good night! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0