Sömngångade som pluggar? :P

Blev hemma från skolan idag fast jag hade tänkt att släpa mig dit. Men kroppen lyssnade inte riktigt imorse på mig så jag ramlade ner ur sängen i stället för att gå upp ur den. Så då blev det bara att ringa till moder jord så hon fick mejla och sjukanmäla mig. Och tur i oturen så missar jag faktiskt inte labben heller :) Jag kan göra den på öppethus på lördag i år igen ^^ Rolig lördag men jag behöver den labben! Så jag drog mig upp vid halv nio (utan att ramla den här gången xD) och dunsade ner vid köksbordet och åt himelskt goda rostade mackor med mjukost på och drack blåbärssoppa till. Gudomligt gott! Jag har längtat så efter rostade mackor :D Fast det gör ont i tänderna nu efter men det var det värt (A)

Sen var det kemi som gällde, gick det bra? Mjaa jag fick en hemsk huvudvärk som bara dunkade och dunkade vidare hur mycket vatten jag än drack så jag somnade till slut ^^ Vaknade nu för 20 min sen och hade lite smått panik. PLUGGA!! Knäppt nog hade jag i sömnen pluggat samtidigt för jag drömde att jag satt och skrev kemiprovet i någon sal i skolan med gamla fotbollskompisar (triangeln och skogstorps tjejer ^^) och höll på med frågor om jämvikt vilket jag ju har prov på ^^ Och nu när jag kikade i boken så hade jag faktiskt gjort allting rätt i drömmen! Så det där om att man ska plugga en timma och sen vila huvudet genom att göra någonting annat så man bearbetar informationen - det stämmer xD ! Haha så nu ska jag plugga i intervaller, precis som från vandringen i somras :) Plugga 50, vila 10 :)

Wish me luck ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Näe, inte våran... inte än iaf ;)! Och limo blir när du fyller 25!

2008-11-03 @ 14:55:24
URL: http://annoula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0