Organiserade organisationsprylar :)

Hade fysikprov idag, och det gick helt ok. Kändes halvkasst men om man ska jämföra med alla andra fysikprov jag har skrivit så kändes det grymt :P Skrev på varje fråga och kom fram till svar på alla utom en, vilket jag aldrig brukar lyckas med :D Det är lite wierd egentligen med tanke på att jag fattar allting i fysikboken och kan räkna på det. Men Geivalls frågor är helt svävande och ibland glömmer han bort att ge upp nödvändiga uppgifter för att klara av frågor :S Han lyckades med det idag igen och jag var helt lost innan Azin påpekade det för honom och han sa att vi skulle räkna teoretiskt... Suck.. antar att han är för smart för denna värld.. Men men, moving on :)

Siktet nu blir inställt på allt som ska klaras av närmsta veckan:
   - samhällsinlämning x 2 (sverigedemokraterna och V for Vendetta)
   - svenska läxa
   - kemilabbrapport x 2
   - matte uppgifter
   - kemiuppgifter



plus lite elevrådsprylar också :) men då det inte är värre än vanligt så borde det vara lugnt ;) Ska bara lyckas tänka bort alla andra tankar så jag enbart kan tänka på plugget när jag sitter med det. Lite knepigt dock men jag får väl lära mig meditera eller något :P Haha xD ! Ska skura spisen också ja.. det får jag icke glömma bort :) kanske bäst att skriva en lista på allt som ska göras, inga problem det med tanke på att jag faktiskt gillar listor och andra organiserade organisations prylar ^^ Haha!


Tycker om dig, mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0