gott och blandat :)

Den här dagen har varit en totalmix av blandande känslor ^^ Historialektionen var toppen, fick tillbaka reflektionsuppgifterna med asbra respons och jag är toppen nöjd :) Matten blev bara pannkaka och fysiken likaså ^^ Lunchen var great, mamma kom och vi åt på Lauras; delade på en nachotallrik och en pasta med krämig sås :) MUMS! Sen var det kemiprov som gällde ^^ Blev klar först i klassen och är liiiite nervös över det men det är nog ingen fara, skrev på allting och det känns lagom bra så :) Det får bli som det blir faktiskt! Sen möte med Medhane, Johan och Hanna - ett bra möte faktiskt! Så nu kommer det hända grejjer framöver ;) Oh yeah!

Men nu är det plugg som gäller och ut en sväng och babbla och sen en massa skriverier till resten av kvällen :)

Har förresten inte min vanliga mobil nu.. Den är inlämnad på lagning så jag har min gamla samsung som faktiskt funkar men jag är så inte van vid att ha en mobil med lucka, det märks :P men ganska skön är den iaf, smidig och liten :) Passar perfekt i handen :D ! Och den funkar utmärkt när det gäller sms så jag kan fortfarande vara social med Martin :D

Peace <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0