Vårbarn :)

Ja då sitter man här och är full av överskottsenergi som bara vill ut ur kroppen och jag har ingen idé om hur. Vill göra någonting galet och kul, men galna och kul saker händer inte i Eskilstuna på måndagskvällar när man egentligen skulle kunna gå och lägga sig och för en gångs skull få en hel natts sömn. Men nejnej, tankarna i huvudet cirkulerar kring träning så som ut och springa, skyffla grus, stå på händer, hjula eller bara springa omkring som en yr höna i hela huset och inte göra någonting. För vad är "ta det lugnt"? På våren finns inget sådant i mitt huvud. På våren är jag full av energi, den slöa Hanna vaknar till och vill göra saker. Vissa är vinterbarn, andra är sommarbarn - jag är vårbarn :)

Springa omkring på en grön gräsmatta, hjula, spela kubb, sola, promenera runt ute, cykla, äta glass, springa i shorts och sportbh, sola på Ångbåtsbryggan och en massa annat. Snacka om helt underbart <3

Kommentarer
Postat av: Thess

Tack :)

2008-05-06 @ 11:06:46
URL: http://inspirationytherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0