Valborg.

Valborg blev faktiskt lyckat, även om ingenting blev som planerat ^^ Kom hem till Mangs runt sex och vi pratade och kikade lite på tv. Lite senare kom Linn och Robin med badkläder packade och vi kilade iväg till "stranden". Då hade det börjat regna men det var ganska skönt i luften :) Knas nog så var det Robin som sprang i vattnet först och det var egentligen han som verkligen inte ville bada. Då hade vi andra inget val utan skuttade i, kallt kallt kallt men ändå riktigt skönt! Linn och jag badade mest, vi simmade till och med tre simtag :D haha hur skojj som helst! Sen stod vi under handdukar en stund och värmde varandra. På vägen hem fick manm undvika grodor till max, vi gick på gamla tågrälsen och det var grodor överallt. Helt sjukt ^^ Resten av kvällen spenderades för min del hemma hos Mangs :)

Nu ska jag plugga i två timmar och senare sätta mig i bilen och åka till Strängnäs för grillning på Visholmen med jag vet inte hur många människor :D Naaajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0