Sweety

Då är snart resa till Finland bokad och betald :) Linn hjälpte mig att bestämma mig med sina smarta råd som vanligt :) Så sommarens planer börjar bli ganska satta nu, känns bra. Finns bara två frågetecken kvar:
     (?) Stanna i Skåne efter Lotta Kåren och umgås med Sky och resten av Sundbergs
     (?) Båtluffa i Sthlmskärgård med några
Men det blir fint :)

I morgon ska även jag, Sky och mamma (kanske också Per-Arne) kolla på lägenhet i Strängnäs åt oss. Eller inte en lägenhet utan snarare ett samboende med två andra Europaelever där man har eget rum men delar gemensamma utrymmen. Ska bli kul att kika faktiskt, känns som att vi börjar komma någon vart nu. Så jag hoppas att vi kommer tycka om det. Har iaf en känsla av att jag kommer göra det, men det vet man ju aldrig ^^ Längtar iaf till hösten, inte många månader kvar nu :)

Kommentarer
Postat av: klara

hoppas helgen varit bra ! gå gärna in på min blogg och svara på dagens antingen eller :)

2008-05-18 @ 18:57:55
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Har du haft en bra dag?

2008-05-18 @ 19:00:07
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Jonna

kul:)

2008-05-18 @ 22:13:29
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: ängel

Kul, jag tycker båtluffa i stockholm för då kan jag hänga på :) om jag får ;). För som det ser ut nu måste jag antagligen åka tåg upp men jag vet inte än :P Puss på dig

2008-05-19 @ 08:29:31
Postat av: ängel

jo hoppas jag med, kan vara skönt för jag tror att vi båda behöver lugn och ro och någonstans att stänga in oss ibland. Men om du gillar det och inte jag får väl jag söka efter en etta

2008-05-19 @ 08:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0