Riksprov

Riksproven är härmed avklarade och jag kan ju inte direkt säga att jag känner mig sådär toppen glad nu efteråt. Kemiprovet kändes som ett enda stort skämt för det var grymt svårt. Fysiken började bra men avslutades inte riktigt lika bra. Det känns ganska knas nu att de två proven som man har fasat för mest under hela året är förbi. Vi har gjort proven, lämnat in dem och gått därifrån med tanken "helvete, nästa år då jävlar".

Och igen - regnet öste ner och jag hade inget paraply. Kände mig som en dränkt katt när vi kom tillbaka från matan. Nu har jag iaf fått ett paraply av Sky så jag överlever när jag ska kila ut till André om en liten stund. Fast först ska jag och Linn (helt knäppa som vanligt ^^) njuta av det sköna vädret genom att sätta oss på bryggan i några minuter och bara slappna av och absorbera naturen :)

Gårdagen avslutades med glass, choklad och jordgubbar hemma hos Krull, jag orkade nämligen inte åka hem utan stannade där och pluggade med honom :) Riktigt gott var det, gillade min idé om jordgubbarna :D Dagen startades också med jordgubbar till gröten idag - mums!

Två prov kvar - organisk kemi och europakunskap - det löser sig!!

Kommentarer
Postat av: Ernst Bergström

Allting löser sig med snabbt internet. Jag fick det idag. Jag är helt underbart lycklig. Som att käka glassen och ändå ha den kvar på samma gång. :)

2008-05-21 @ 22:23:41
Postat av: Sara

Det är klart det gör :)

2008-05-21 @ 22:51:00
Postat av: Linn

Vadå två... :P

2008-05-22 @ 08:45:45
Postat av: Anna

Inte sugen på en soffa till rummet?

2008-05-22 @ 18:57:42
URL: http://fitnezz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0