Regn, regn och regn ^^

Tråkigt väder även idag så vad finns det mer att göra än att sitta och skriva kemi? Precis, ingenting ^^ Vaknade 06.00 imorse och var klarvaken men lyckades till slut somna om och vaknade 4 timmar senare och var hur trött som helst men kunde inte somna om så jag kilade upp och drack kaffe ^^ Nu sitter jag här med bilder och böcker. Egentligen så vill jag inget hellre än att bränna ner alla bilderna på en skiva och springa ner på stan och få dem framkallade, köpa en scrapbook och sen sätta igång med att minnesdokumentera resan :) Men icke, jag har inte fått alla bilderna än och jag ska plugga :)

Semesterna börjar bli lagom utstakad nu, ledig första veckan och sedan jobb i 4 veckor. Efter det antingen 8 dagar i Finland eller vara hemma och umgås med alla andra och sen Skåne i lite mer än en vecka med Lotta kåren. Men jag vet inte riktigt angående Finland, Linn kan ju inte följa med och jag vet inte riktigt om jag vill åka ensam :/ Hm.. Risken finns ju att det blir grymt tråkigt? Men ändå så kan jag ta tiden till att träna och vila upp mig. Så jag vet inte riktigt..

image82 jag tycker om min hatt :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Men vad fan, åk till finland, jag hänger på!:P

2008-05-18 @ 14:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0