Regn kära regn.

Mötet var ganska fort överstökat, var inte så mycket som skulle tas upp. Följde med Rebecka upp och blev presenterad för rektorn och lämnade över lite papper. Blev klara där till 17.15 och såklart är det då min buss går ^^ Tänkte först stanna kvar i skolan och plugga men när jag vände huvudet uppåt mot det blå insåg jag att det inte var så blått längre och att jag inte hade mitt paraply så dt blev trask mot tåget :) Sprang på Johanna på stationen så slog sällskap med henne. Trevlig prick :) Så nu sitter jag här hemma med den kära kaffekoppen i handen, sköna kläder och är fit for fight när det gäller europakunskapen som är huvudämnet på kvällens schema.

Have a nice evening ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0