Organisk kemi

Kemiprov imorgon bitti, det kommer gå åt helvete. Har nästan inte pluggat ett dugg och jag vet att jag inte kan allt så bra som jag borde kunna, jag vet att jag har hjärnan för att plugga in det så jag kan det in i minsta detalj men har jag gjort det? Nej, för jag har varit för stressad för allt annat skit. Men ändå känner jag mig cool lugn inför provet och intalar mig själv "att nej det kan inte vara så svårt, det är ju bara en massa regler" Men nej det är det ju inte ^^ Usch och fy :/

Kommentarer
Postat av: Anna

Små 39:or tror jag...

2008-05-25 @ 22:33:39
URL: http://fitnezz.blogg.se
Postat av: B1

Vi kuggar tillsammans :P nejdå det kommer att gå finfint. Du är ju duktig på sånt här (till skillnad från vissa andra) Vi KOMMER ATT KLARA DET GALANT!!!

2008-05-25 @ 22:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0