Kidnappning, Åker och en knarrande soffa ^^

Min plan på att plugga hela kvällen igår gick käpp rätt åt skogen ^^ Gustaf kom hit och vi skulle glo film och äta frukt och andra nyttiga saker, men icke det heller. Sky hade tydligen en ondsint plan med en kompanjon som visade sig innebär kidnappning av mig. Fick ögonbindel och blev inputtad i en bil i baksätet, runt runt åkte vi i Eskilstuna och sen hamnade jag i bagageluckan också ^^ Till slut hamnade vi inne på Ming Palace där jag äntligen fick ta av mig ögonbindeln och träffa kompanjonen som såklart var Gustaf Lewander ^^ Men det var kul, tydligen så hade de snurrat runt med mig på stan bland allt folk med ögonbindel och funderat på att kasta mig i en vattenpöl ^^ Hm, blött?

Efter maten kom planen på att åka till Uppsala upp, men vi hamnade hemma hos mig och glodde på film. Ett litet sms medförde att jag sedan hamnade i Åker på fest med Mangs hemma hos någon snubbe och jag hade suuuper kul! Vi snackade med en Djurgårdare vid namn Lee och han var en riktigt kul prick. Många trevliga människor, Tessa var ritkigt kul också :) Kvällen slutade med en kort natts sömn i en knarrande soffa med ett överkast som täcke och ingen kudde :P Mys! Gustaf hämtade mig sju på morgonen eftersom han hade åkt iväg kvällen innan med min väska som innehöll bland annat min plånbok :P Blev dumpad hemma hos Sky där jag fick sova vidare i en riktig säng med kudde och täcke :P

Bra dag igår :) Mycket bra dag igår, den började as bra och slutade bäst :D !

Kommentarer
Postat av: Ernst Bernst

Anmäl!

2008-05-07 @ 13:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0