Helt galen dag, men jag är färdigpackad ;)

Nu äntligen är jag färdigpackad!! Det tog sin tid men nu äntligen är jag klar. Nu ska vi ut och gå och sedan duscha och göra oss i ordning och efter det bara ta det lugnt och ladda inför resan, som faktiskt börjar om 5 timmar för då sticker vi hemmifrån ;) ÄNTLIGEN xD Synd bara att inte kunna prata med Patrik på 5 hela dagar :/ Hm, men jag får klara mig :)

Dagen började helt galet med tanke på att duschen gick sönder, eller snarare duschstycket på duschen lossnade så duschslangen for omkring i hela duschen och skrämde skiten ur mig, jag menar - första tanken var inte "Stäng av vattnet!" nej, första tanken var "Få tag i slangen!!!" Sen tänkte jag den där andra smartare tanken, fast då hade jag i och för sig fått tag i slangen redan "oskyldig" ^^

Och dagen kommer avslutas helt ofattbart med början på en resa mot Athen :D Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0