Flashig förmiddag :)

Grillningen igår blev hel lyckad. Satt på bryggan vid Visholmen med 8 andra helgalna tjejer, grillade korv, snackade, skrattade och hade riktigt kul. Hanna Öberg och Helena kom dock lite sent, missade korven men kom lagom till efterrätten :P Vi alla hamnade hemma hos Sky efteråt och kikade på "Just my luck", grymt bra film. Love it!

Släpade mig upp sju för att göra mig klar och hinna med 08.30 bussen till Eskilstuna. Gick tidigt ifrån Sky och kilade in på Lauras och köpte en Latte så jag hade något att stå mig på, sen gick jag omkring lite i Strängnäs med min latte och min lysande jacka och bara kände hur vårkänslorna bubblade i mig. Väl hemma i stan hamnade jag hemma hos Gustaf, meningen var att han skulle köra hem mig och samtidigt ta sin tröja som jag har haft i ett år men vi hamnade på gamla Rimi och handlade frukost och körde sedan tillbaka hem till honom. Nybakat bröd, kalkon, proviva blåbär och kaffe samt en massa prat :) Har inte träffat honom på evigheter så det var riktigt härligt att få sitta vid kökbordet och prata över en himla god frukost. Grabben har ju träffat en flicka och verkar vara upp över öronen förälskad! Riktigt glad för hans skull :) Robert, hans far, hann jag också träffa innan jag kilade ner på stan. Tråkigt nog var Karin i norge och hälsade på så henne får jag träffa en annan gång.

Klippningen blev bra - slitna toppar bort och kort lugg fram :) Promenerade runt på stan en stund, hittade kläder som jag vill ha på skolavslutningen men blir nog icke så för de var lite lagom för dyra. Menmen, läckert var det iaf :) Byxor, blus och väst. Grått och vitt - hur snyggt som helst!

Resten av dagen blir en lång lång dejt med företagsekonomi, kemi och matte :)

Kommentarer
Postat av: ängel

Förbered dig på att bli överraskad! Jag har en ondsint plan för dig ikväll puss älskar dig always and ever!

2008-05-02 @ 14:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0