EM-dagen

Jahaja då var friluftsdagen förbi. Var absolut inte taggat imorse men när dragkampen drog igång taggades jag snabbt upp, vi kom nämligen tvåa ;) Vi drog och slet och det var hur skojj som helst! Tråkigt bara att vi inte vann, men nästa år - då tar vi det! Värmen låg på som jag vet inte vad, hett som bara den! Inte blev det bättre av att en viss person satt bredvid en, ehum :P Stötte kula och låg inte långt bakom hon som vann den grenen visade det sig i slutet av dagen, suck!! Jag som inte ens gjorde mitt bästa :( Damnit.. Menmen, även det nästa år?

3km gick åt skogen, skulle springa och tänkte jag springer för att tävla. Men icke, efter 1.5 km började backarna, solen tittade fram och astman exploderade.. Fan, 17.03 sprang jag på. Inte bra inte bra. Stafetten gick desto bättre, det var kul! Sprang på bra och det kändes bra men växlingen över till Bellström gick inte så bra eftersom det var en förbannat stor hög med människor och de stod i vägen. En tjej blev nedsprungen... Aj!

Robin den idioten slog skolrekord, sprang 3 km på nästan 10 min (?) sen vann han 400 meter också, idioten joggade (nästan gick) i början och sprang sedan om alla relativt enkelt. Pillan slog också rekord, 3 km med ungefär 30 sekunder. På 400 meter var hon en tiondels sekund ifrån skolrekordet och hon hade inte sprungit maxat, stackare!

Menmen, nu sitter jag här. Ska strax igång att plugga järnet med EUA. Har dock värmeslag så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna koncentrera mig. Menmen, måste man så måste man :) Sen är det iaf drama som gäller ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0