choklad, apelsinjuice och B1 :)

Dagen började med lunch på Café Sylvia med Gustaf som sällskap. Trevligt och maten var super god. Åt en kycklingsallad med bacon och parmesandressing. Vi satt tråkigt nog i skuggan så det var lite kyligt men det botades snabbt med en promenad längst vattnet i solen innan vi gick till bilen och åkte hem. Väl hemma så blev det plugg på gräsmattan i bikini med choklad och apelsinjuice som tilltugg. Det gick inte bra så det blev panikåkning till Mariefred hem till B1 för plugghjälp och motivation. Faktiskt så har det gått bättre här också, plugg varvat med prat är alltid toppen :) Sen att det är med B1 gör ju inte saken sämre :P Badat har vi också hunnit göra, det var faktiskt rätt så varmt i poolen och vi försökte oss på kullerbyttor som kanske inte var jordens mest graciösa ^^ Haha.

Kvällen ska nog avslutas med en kopp te och något avsnitt Gilmore Girls och en massa mera prat, skratt och flumm, en normal kväll för mig och B1 förutom att promenad inte finns på schemat ^^

Peace <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Men pucko på dig själv, inte matvaror! Kläder :o)! Kom och hämta skorna dåååå! Men det är ingen klack på dem så att du vet!

2008-05-25 @ 21:55:47
URL: http://fitnezz.blogg.se
Postat av: Anna

Men pucko på dig själv, inte matvaror! Kläder :o)! Kom och hämta skorna dåååå! Men det är ingen klack på dem så att du vet!

2008-05-25 @ 21:56:09
URL: http://fitnezz.blogg.se
Postat av: B1

Ja en helt normal dag a la B1 och B2, förutom precis som du sa det lilla störningsmomentet att jag hoppar på kryckor...usch fy och blä. men det gör inte så mycket. Vi klarar oss. Jag menar idag fick du ju se Mariefred på dan och fick din livs uppenbarelse. Det finns människor i Mariefred :P Vad ska det bli av dig? Förhoppningsvis något riktigt bra för jag menar jag är du och du är jag så automatiskt så skulle ju jag bli nåt riktigt bra då också...alltså vad ska det bli av oss? :P Puss

2008-05-25 @ 22:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0