SPRINGA xD

Faktiskt skönt att vakna upp i Strängnäs igen, fastän det var mkt saker ^^ Prov direkt på morgonen, Engelska Nationella Muntligt med Linn, gick super bra, vi snackade på som vanligt ^^ Kom på oss själva med att utföra själva diskussionen på förberedelse tiden så vi stoppade och snackade om annat i 15 min :D

Hade företagsekonomi prov sen, omprovstid ^^ haha, jag och Hampus var skit sura för att typ alla andra hade slutat, men men, har man missat orginal tiden så! Sen hem till Krull för att plugga Euklides, han var inte hemma så jag satt i trappen i 30 min och läste kemi - tur det för jag fattade då en sak som jag inte hade fattat förut! Moment of happiness! Sen plugg, skitsnack och kladdkaka - mums!

Bussen hem, jobba. Sara var med. Skit snack med AC. Tallin snart ;) Hem sen, jag gick hem och Sara tog bussen. Det roliga är att det gick fortare för mig att gå än vad det tog för bussen att komma till min busshållsplats! Haha. Fick sedan fnatt och ringde mamma och meddelade henne att jag minsann skulle springa och möta henne, vilket jag gjorde. Men dum som jag är så tänkte jag, jaa jag sticker strax innan nio härifrån så tar jag det lugnt och är kanske framme till 20 över. Jo tjena, strax innan 5 över nio var jag framme.. Jag lär mig aldrig att jag springer fort! Så det blev en tur till kyrkan och sedan runt kvarteret och sen tillbaka. Fortfarande en massa tid kvar, töjde lite och sprang sedan runt Hemköp och sedan tror jag att jag sprang ungefär 20 vändor mellan portarna på mammas jobb ^^ Sen äntligen kom hon så vi kunde springa hem (eller a, jag sprang - hon cyklade :P).

Men åh det var så skönt!! Var ute sammanlagt i en timma och sprang xD UNDERBART!! Imorn är det idrott och torsdag gymmet ;) Fotboll imorn, najs!

Duschen nästa :) !




Kommentarer
Postat av: hjärtat

vad du är duktig :D och du jag tror att jag kanske kan behöva dig lite grand imorrn, jag behöver en extra stor kram. puss

2008-03-11 @ 23:15:01
URL: http://vickanforsberg.blogg.se
Postat av: camillalyktberg

Åh va gott med kladdkaka :)

2008-03-12 @ 09:48:49
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se
Postat av: Anna

Kusin! Börja använd Funbeat! och sen kan du skaffa en träningsblogg också =)!

2008-03-12 @ 17:27:45
URL: http://annoula.blogg.se
Postat av: Linn

Du ska inte ens träna, du är sjuk...fy på dig olydiga unge :P. Bli frisk först:) puss

2008-03-12 @ 21:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0