Solen skiner. Vad gör Hanna? Sitter inne och pluggar ^^

Blä, då har jag just missat två intressanta kemilaborationer som jag såå hade velat vara med på.. Snyft. Menmen, får ta tag i saker och ting här hemma i stället ^^ Nu återstår bara att fixa miniräknaren så att jag kan plugga klart dagens kemi uppgifter. Har faktiskt varit så duktig att jag har satt upp ett plugg schema för den kommande veckan, måste ju disiplinera sig själv så att allt faktiskt blir av!

Mår illa nu, kanske inte är så bra. Men har ingen huvudvärk iaf! Någonting positivt :) ! haha.. typ.

Dagens pluggschema:
- Euklides sats 4.2.2 (tar en sats i taget ^^)
- Företagsekonomi, kapitel två.
- Kemi, övningsuppgifter kapitel 12.
(kanske får in Europakunkap, sammanfattning också, beror på hur bra det går ^^)

See ya!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0