Shopping glädje :)

Jag älskar att shoppa, det är faktiskt riktigt underbart :) Man blir så glad när man hittar kläder som sitter bra och är snygga och framför allt inte kostar skjortan!  Var på Tuna Park med mor och skulle hämta min kära mobil som kom in igår. Sedan fortsatte vi med en runda i affärerna och jag blev ganska snabbt några kronor fattigare och lite kläder rikare. Närmare bestämt:

- Ett mönstrat linne
- Ett grått linne
- En vit -shirt med svart tryck

Awesome, jag bara älskar dem! Allihopa i stilen så att en ljus sliten denim kjol till är perfekt! Och sen typ ett par vita ballerina skor till! Aah, jag vill ha sommar och sol! Jag vill ha Aten resa nu xD Fast i och för sig, innan Aten så är det mer kläder som måste köpas ;) Shorts, jeans, kofta, skor, mera linnen och t-shirts, glajjor och lite annat smått och gott!

En annan breaking new thing är att jag nog ska spara ut håret, kände det idag att jag saknar att pilla med plattången, tofsar och uppsättningar. I miss it, så ska försöka få ut håret igen. Men som mamma sa, det är långt till sommaren om jag låter bli att klippa mig ^^ Så det blir nog super :D !!


Kommentarer
Postat av: vickan

det är nyttigt att shoppa :) försökter rigna dig idag, men du var inte hemma:( men men. puss

2008-03-27 @ 19:28:24
URL: http://vickanforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0