Scrubs ^^

Sprang bort till André och snodde hans kycklingwok igen, mohaha. Jag tajmar alltid in när han ska laga det, undrar om jag har ett sjätte sinne för hans kycklingwok eller vad ^^ Kanske ska anställa honom som personlig kycklingwok kock xD !! Haha. Men fastnade där inne ett tag och kikade på Scrubs. Först fällde jag kommentaren "Usch vilken dålig tv-programms smak du har" och några minuter senare blev jag tvungen att försöka slå i honom att han bara hade inbillat sig att jag skrattade :P Haha. Men såklart, jag lyckdes inte särskilt bra! Hade man förväntat sig något annat? Nej så klart inte :)

Movie time!


Kommentarer
Postat av: hjärtat.

låter gott.

2008-03-06 @ 16:14:37
URL: http://vickanforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0