Onsdag.

Europakunskapsläxförhöret idag gick ju bra ^^ Eller något. Jag vet inte riktigt, hade ingen aning om vad muren kring stadsstaterna kallades. menmen, missade kanske lite annat också men det visar sig :) Har nu också fått redovisningsuppgifterna till Grekland. Är i grupp med Joel och Linn (grymt bra grupp enligt mig!), vi ska guida redan första kvällen och det är i Athen, ganska stor uppgift tror jag men ojoj vad intressant det ska bli! Vill sätta mig nu och bara börja leta fakta som en tok. Skita i Euklides och göra det i stället, men icke. Det ska jag inte göra! Ska plugga i minst en timma med det och sen ska jag belöna mig med att leta fakta! Ska se om jag lyckas hålla mig med det ^^ Haha. Är tvungen, prov på fredag och Café K imorn med Sky, ska presentera min blivande sambo för allihopa. Haha, det ska bli skojj!

Nu ska jag prata med min kära mor, om Tallin xD !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0