Nostalgi.

Startade min gamla bärbara för Vickans skull, hon ville ha tag på en låt som jag visste att jag hade på denna klump. Mycket riktigt, jag hittade låten, men också en hel hög med gamla bilder, bilder ifrån förra året plus min resa till Turkiet -05 och Malung - 06. Snacka om old pics. Även Rock at Sea -07 var med. Wow. Krille, Danne, Oskar, Charlotte, Ahmet, Gustaf, Mia, Janina - minnen minnen. Sommarbilder ifrån -07. Vilsta med Sara. Eskilstunaån med Sara, Jonte och Jojja. har setst här och fällt en massa tårar en stund. La upp en tjock bunt med bilder på bilddagboken, så gå in där och kika på hjansson och skratta åt mitt hår ^^ Rött! Hittade också en bild ifrån nians skolavslutning. Saknar. Även bilder med Maja, Frida, Janina och Kusse Musse fanns.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0